Reiki på Lagnö Gård

LInda Rutherford

Jag vill presentera mig själv för er. Jag heter Linda Rutherford. Vi har just flyttat in till Drängstugan på Lagnö Gård. Jag är Reiki Terapeut och lärare och ger reiki massage och håller kurser i reiki. Jag är också Life Coach och vägleder dig att Återkoppla dig med din egen inre kraft och intuition.

Reiki är en underbar varm mjuk berörings metod för friskvård och omvårdnad. Det är en gammal japansk behandlingsmetod som arbetar med kroppens energisystem.

Reiki är en djupavslappnande och stressreducerande berörings metod som hjälper dig att slappna av och släppa taget, som därigenom minskar din inre stress.
Energin kan bidra till många olika typer av helande och den kan lindra smärtor och akuta problem mycket snabbt.

Reiki är klassad av Skatteverket som friskvård och är avdragsgill.

Hjärtligt välkomna på reiki behandlingar både på Lagnö Gård i Drängstugan eller i Gnesta på Stora Torg 3. Jag gör även hembesök.
För tids bokning kontakta mig på antingen 0706012750 eller Fheelinda@gmail.com

Linda Rutherford
Medlem i Reiki Förbundet.
www.fheereiki.com

 

Spara

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.